Haritadaki kabukları seçerek orayla ilgili yazıya rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Dördüncü Gün / Marmaris - Köyceğiz

Posted By: Kbk - 16:01

& Comment

Evet. Uyuduk toparlandık ettik derken akşamüstü oldu ve önce Marmaris merkeze indik. Ben internetten yazan insanlara geri dönüş yaparken gençlerde takıldı beni bekledi. Farklı yerlerden kişiler katılacak birde bisikletçiden davet almıştık. Sonra koyulduk yola. E alıştık ya artık bir yandan bisiklet sürüp bir yandanda otostop çeker olduk :D

O kadar otostop çekiyorsunuz gece gidiyorsunuz başınıza bişey gelmiyormu diyen olabilir. Öncelikle gece bisiklet sürüşünün, özellikle de yaz aylarında serin olması ve yıldızlarla ayın yolu aydınlatmasıyla mükemmel bir sürüş oluyor. Bu gece sürüşlerinde şehir içindeki sorumsuz sürücüler kadar sorumsuz yada sarhoş sürücülerle karşılaşmadık; ama tek tehlikede bu değil tabi! İnsanların en yakın hayvan dostları olan köpekler görevleri bildikleri koruma işini, hareket eden şeylere ve dönen tekerlere duydukları ilgiyle birleştirip geceleri maksimum düzeyde yaşayabiliyorlar. Özelliklede uzun otoyol kenarına kurulmuş bir fabrika taraflarında gecenin bir yarısı geçiyorsan. Tabi kangal oldukları gibi gereksiz anektodlara değinmiyorum.
Köpek koşusu sonrası ilk mola yeri
 Biz huzur ve huşu içerisinde, yıldızların altında, ay ışığında yavaş yavaş pedallarken (merak etmeyin hemen bu romantizm bitecek). Deniz ordan "Biraz su mu içsek iki dakika dursak accuk" dedi. Ben de tam "tamam duralım" demeye kalmadan sağ arkamdan tırnakların asfaltı çizmesinden çıkan sesi duyup "durma,durma,DURMA,DURMA" diye haykırmam bir oldu.  Köpek hunharca koşarken bir yandan da havlamaya başlaması diğer tüm köpeklere bir uyanış, bir hücum çağrısı olmuş olsa gerek 10-15 köpek çoğu çitlerin içinde, sağda Deniz ortada ben, solda Ali depardayız. 58 numaralı formasıyla kangal sağ arkadan atağa kalkarken önce Denizi, sonra beni sollayıp (benim fosforlu üstü giydiğinden olsa gerek) Aliyi gözüne kestirdi tüm sevgisini dile getirmeye ve sevgisini göstermeye çalışmalarını Ali yanlış anlamış olacak "HIAAAAAaaa" diye bağırarak NoS tamış gibi hızlanmaya başladı.  XD Biz gülsek mi bize paralel koşan köpek topluluğundan kaçmaya pedala mı bassak bilemedik. Karnımıza giren sancılar artık gitmemize engel olmaya başladıkça Ali bizimle arayı iyice açtı. Sağdaki çitler bitti, köpek sonunda takibi bıraktı, Ali ilerde durdu, biz gülme krizinden artık zaten durmuştuk. Şöyle bir sinirlendi, silkelendi Ali. Sonra bisikleti yere bırakıp nerde lan o modunda geriye doğru ciddi adımlarla köpeğe atar yapmaya gidiyordu ki Aliyi zor ikna ettik XD . İyi güldük, bir yandan da nefes nefeseyiz. Sonunda o suyu içtik. Ama bu anlar her seferinde iyi güldüğümüz hiç unutamadığımız ve unutamayacağımız anlar olarak kazındı beynimize.
Bir mola da benzinlikte
 Gerçekten köpekten korkuyorsanız geceler size göre olmayabilir; ama genelde birşey yapmadıkları aşikar. Yani havlamak, kovalamak dışında. Tabi eşşek, sağlam kazık ya da extream spor, tercih size kalmış ;) ama eğlence garanti! :D

Ondan sonra yine tatlı yokuş inişiydi yanlış hatırlamıyorsam. Solda ağaçların arasında güzel bir cafe-restorant vardı. İki soluklanalım çay neyin içelim diye oraya girdik. Telefon için şarj yeri ararken bi abi "bicycle man bicycle man" diye bana seslendi. Abi Belçikalı bir bisikletçiymiş. Oradaki bisikletinden bahsetti, rotamızı inceledi biraz sohbetten ve çaydan sonra gitmeden önce bize takviye tozu verdi. Vücut diliyle güneş kafanıza geçerse bunu için dedi :D bunu gerçekten iyi anlattı ;) biz de ona çok teşekkür ettik yolumuza devam ettik. Yine bir benzinlikte mola verdikten sonra Köyceğize doğru yola devam ettik.
 İlerleyen pedallarda hafifte acıkmışten birde ne görelim; (bunu size 28 saniyede şöyle özetiyim)

Sonra Köyceğize vardık. Gecenin bir yarısı şans eseri birini bulup göle nereden gideriz diye sorduk. Dümdüz yolu takip edim göle ulaştık. mükemmel bir manzara bizi karşıladı. Güzel bir göl kenarı yolu vardı ve göldeki yakamozlar bizi bizden aldı. Göl kenarını takip etik ve (Sanırım gençlik e spor bakanlığının) bir kamp alanı bulduk. Epey bir seslendik bağlı köpekte epey bağırdı ama kimse bizi duymayınca bizde uslu uslu girdik içeri kampımızı kurduk. Tatlı yorucu bir gün daha bitmişti. Yarın bizi biraz göl yüzmesi, çok iri sazanlar tutabilen hobi balıkçısı bir abi ve Fethiye yolu bekliyor olacaktı. Yolda yaşananlar cabası.